.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هنوز تابلو به دست‌‌های ویلایی در مازندران داریم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه از 30 هزار واحد ویلای مازندران تنها یک‌هزار و 400 ویلا کددار شدند، تصریح کرد: به دلیل ساماندهی نشدن، هنوز تابلو به دست‌‌ها دیده می‌شوند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سیف‌الله فرزانه بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران در تابستان امسال‌ گفت: قرار بود در پارک‌های جنگلی مازندران 85 سرویس بهداشتی احداث شود که هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه از 30 هزار واحد ویلای استان مازندران تنها یک‌هزار و 400 ویلا کددار شدند، تصریح کرد: به دلیل ساماندهی نشدن هنوز تابلو به دست‌‌ها دیده می‌شوند.

 

*ساماندهی دریافت ورودی به مناطق گردشگری مازندران

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه باید خدمات رفاهی بیشتری در طرح‌های سالم‌سازی دریا ارائه شود، گفت: بعضی از طرح‌های دریا به ویژه در غرب مازندران مشرف به مناطق مسکونی است که باید در این زمینه ساماندهی صورت گیرد.

شعبانعلی واحدی با اشاره به اینکه نداشتن دوش‌ آب، سرویس‌های بهداشتی و در بخش ساماندهی زباله نیز مشکل دارد، ابزار داشت: بعضی از مسئولان شهرستان برای اجرای طرح‌های فرهنگی در بخش‌های گردشگری گلایه‌ها داشتند.

وی خواستار ساماندهی دریافتی ورودی از مسافران دریا و پارک‌های جنگلی استان شد و بیان داشت: در بازدید میدانی که در این بخش انجام شد اختلاف دریافت ورودی از 700 تا 4 هزار تومان را شاهد بودیم.

 

*حضور همه‌جانبه پلیس برای امنیت گردشگران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه پلیس به عنوان مسئول امنیت در جاده، جنگل، دریا و شهرهای استان حضور همه‌جانبه دارد، گفت: به کارگیری یگان ویژه استان و به کارگیری یگان دریابانی نیز طرح‌های دریا انجام شد.

عطاالله غلام‌نژاد از حضور چهار یگان عملیاتی، پلیس راه و راهور برای ایام تابستان خبر داد و افزود: در پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌ها نیروهای پلیس برای استقرار امنیت حضور دارند.

وی با اشاره به ساماندهی قایقرانان در طرح‌های دریا در مازندران ابراز داشت: برنامه‌ریزی برای گشت‌های هوایی و دریایی نیز انجام شده است.

 

* تدوین آیین‌نامه انضباطی سفر 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز از تدوین آیین‌نامه انضباطی سفر به مازندران توسط ارشاد استان خبر داد و گفت: باید برنامه‌های فرهنگی تعریف شده‌ای در 185 طرح دریای استان مازندران اجرا شود.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی خاطرنشان کرد: بسته‌های فرهنگی متنوعی در بخش معرفی مفاخر مازندران، حجاب و عفاف و بخش‌های گردشگری مازندران در نظر داریم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.